selinnnnnnnn basmazdim 5 buçuk yas ve 8 buçuk aylık iki oğlum var imkanım olsa ilk dogduklari zamana alırdım hatta 40li olduğu zamanlara emzirip emzirip yanıma alıp kokularını çeke çeke uyurdum onlarla. O kadar özlüyorum ki bebeklik hallerini çok çok hızlı büyüyorlar. Ama her yaşın ayrı bir güzelliği var 🤍