Kolik bambaşka birşey. Hayattan soğutuyor sizi.oglumda 7 ay yaşadım 7 yılımı aldı diyebilirim.kolik dediğin sakinlesmez dogdugdaktan kısa süre sonra başlar aglamar tüm tedavi yöntemleri etkisizdir her gün hic şaşmadan aynı saatte aglarlarki ne aglamak komşular eve gelmişti bebeğimi dovuyorsun diye.ayy bak anlatırken bile tüylerim hala diken oluyor.oyle ara ara mikirdaniyorsa gazdır.bebeklerin bağırsak sistemi doğduktan sonraki 3 aylık süreçte en aktif halini alır ilk birkaç zaman gazlı oluşumu normal