Bebeğim 5,5 aylık oldu hala gazı bitmedi uykusundan ağlayarak gaz sancısıyla uyanıyor ya da gazı olduğu için uykuya dalamıyor 😔 gece 3te yattı gazından dolayı 6da ağlayarak kalktı 🤦🏻♀️ Gecemiz gündüzümüz karışmış durumda denemedik damla veya yöntem kalmadı hani 3 ayda bitiyordu bu gaz 🙄 bitsin artık 🙏🏼