Eflininannesi12 Emekledikten ve koltuklara tutunarak sıralama yaptıktan ne kadar süre bebekleriniz yürümeye başladı?
_-zynp-_ Eflininannesi12 9 buçuk aylık olduk dönme yok yüzüstü yatmayı sevmiyor desteksiz oturuyor eğer bir oyuncağı almaya çalışırsa devriliyor şuana kadar bir çaba yok ailemde dahil kıyaslamalarından sıkıldım bugünde kaynanama azcık çıkıştım alıştırmamışım çocuğu dik durdurmaya 🫣😮💨 bende bekliyorum bakalım
miracatilla Eflininannesi12 9 aylıkken emeklemeden yürüdü. Tam böyle tutunup kalkıp sıralıyodu birden oyun alanının içinde elini bırakıp bı karşıya ordan bir daha karşıya geçti sonra bende dışarı çıkardım aynı şekilde öyle yürüdü sonra da devamını getirdi. Ama aşırı komikti yani yürümeye çok hevesliydi düşüp düşüp bir daha kalkardı acelesi neyse 😂😂
hndathn Oğlum 5 aylıkken emekleri 7 aylıkken sıraları 10 aylıkken yürüdü. Kızım 8 aylıkken emekledi 10 aylıkken yürüdü sıraladı 11 aylıkken yürüdü
lina09 hndathn sıralamayı nasıl yaptırdınız benim kızımda 1 yaşında daha tutunup kalkmıyor tek başına dengede durmuyo ve parmak ucuna basıyor
Eflininannesi12 [silindi] yuh herkesin çocuğu ne erken emeklemiş 😂 benim ki 10 aylıkken emekledi şuan 11 canavar gibi heryere saldırıyor ne zaman yürücek merak ediyorum sıralama yapıyor şuan
Eflininannesi12 _-zynp-_ canım benim bebepim 7 aylıkken yüzüstü bile duramıyordu hemen ağlıyordu. Hangi ortama girsem aa emeklemiyor mu aa nasıl duramıyor yüzüstü diyorlardı. Hatta ben etkilenip ağlamıştım eşime doktoramı götürsek dedim korktum. Sonra 8 aylık olduğunda emekleme pozisyonunda durup tak diye kafasını düşürmeye başladı yine kaldıramıyordu kafasını. İçim içimi yiyordu sonra hiç alakasız bi günde bana doğru pat pat gelmeye başladı ben şok. O yüzden kendime söz verdim bi daha kimseden etkilenmeyip kendi haline bırakcam
Minikomom 8 aylıkken emeklemeye başladı ama bir süre balıklama gibi emekleme yaptı sonra normal emekledi 2 aydır sıralama yapıyor , yürümeyi bekliyorum iki gündür saniyelik ayakta duruyor bakalım yaşına 9 gün kaldı
_-zynp-_ Eflininannesi12 eşimde öyle diyor ama ister istemez takıyorum bekliyorum bakalım hımbıl hanımı 😀