hocaoglu Selam annişler. 2 yaşındaki oğlum aşırı iştahsız bu günlerde doktorumuz viador diye iştah açıcı bir ürün önerdi. Kullanıpta sonuç alan var mı aranızda acaba 🤦🏼♀️😮💨
edz2305 hocaoglu Viador ilk defa duydum ama bitkisel sanırım daha önce araştırmıştım illa ki deneyimleyen anneler vardır burada bende şura da bekleyeyim Benimkide aşırı iştahsıs diş dolayısıyla
Yildizzza hocaoglu biz kullandık işe yaramadı maalesef ama her çocukta aynı etkiyi göstermez tabikide