Laden theblackvirgo yanık durumlarında böyle üst üste bir şeyler sürmek özellikle yağ sürmek iyi değil diyordu bir uzman. Soğuk uygulanmalı ve yanık bölge yapışmayacak ince bir şeyle kapatılmalı sonrada hastaneye başvurulmalıymış. Çok geçmiş olsun🙏🏻
theblackvirgo Laden aaa ben burdan görüp zeytinyağı sürdüm az bişey şuan biseyi yok emekleyeniliyor Allah’a şükür sudocrem surmuatum şişme baloncuk falan olmamıs hastaneye gidicwz insallahh çok saolun bilgiliniz için teşekkür ederim
theblackvirgo aura_meselesi_bu_sekerim hallettik çok şükür gittik bizim burda özel var krem yazdı çok şükür büyük bişey değilmiş 2. Derecede değil dediğim gibi elini çekti ya hemen etki etmemis hafif kizarik kaldı krem tedavisiyle hallediyoruz ama emekliyor geziyor keyfi yerinde şuan en hareketli zamanları dedi doktor onlemlerinizi alın diyor doğru diyor çok hiperaktif hiç durmuyor