Anneler 4 aylık bebeğim var biz havalar soğuk diye haftada bir kez dışarıya çıkıyoruz. Ondada kalabalık olmayan avmlere gidiyoruz. Şimdi çocuk alışmışmıdır kapalı yerde durmaya kötü birşeymi yapıyorum sizler hergün hava aldırmaya çıkartıyormusunuz. Artık çıkartsam günlük 10 15 dakikada olsa hasta edermiyim ki çok alışık değil ya soğuk havaya. 🤔