Gamzeliyanak
Ah Biz anneler ne kadar efamlıyız.
uyusa hemen uyansa kafamıza takıyoruz uyusa sabaha kadar uyanmasa yine kafamıza takıyoruz.
gayet normal ama şu an yaşadığım Ben de kızım da aynı durumu yaşıyorum..
Özellikle gece deliksiz uyumasının sebebini Ben gündüz çok fazla uyumamasına bağlıyorum.
Çünkü yarım saat uyuyor 10 dakika oynuyor pek uyumadığı için gece deliksiz uyuyor.
Açıksa zaten uyanır Ben üç buçuk aylık kızımai bu zamana kadar hiç uyandırmadım hep kendisi uyandi öyle emzirdim.