Hr234edw9r1340 bence kilosu gayet iyi ,benimki 6 ay bitti 7 ye girdik 7600grm ,iştahsiz hiç yemiyor ondan kilo almadı, eğer sizinki yiyorsa bence sürekli emzirin hem sütünüz çoğalır hem çocuk doyar kilo alır,ayrıca mamanin kilo aldirdigina inanmıyorum, oğluma anne sütü veriyordum her ay 1 kilo alıyordu,Bi durumdan dolayı sütüm kesildi mecbur mama verdim ayda 200 gram tek aldı, yani bence iştahlı cocuk kilo alıyor mama yada anne sutu farketmez benim fikrim bu ,başka Bi doktora daha danışın isterseniz