Kızlar kızım herşeyi duyuyor çok şükür tepki veriyor sesler çıkarıyor tam yedi buçuk aylık bugün
Dün bera testine girdi işitme kaybı var dediler cihaz kullanması gerekiyormuşuz. Ama pekte güvenmedim 3 ay önce teste girdiğimiz de cihaz bozuk çıkmıştı. Kulak damlası verdiler. 3 ay sonra tekrar bera testine gidecek. İşitme kaybı yaşayan var mı ???