Hayırlı geceler 6 aylık oğlum akşam dışarı çıkmıştık yoğurt yedirdim kucağımdaydı hep 1-2 saat sonra fışkırır derecede kustu eve geldik mama yaptım açıkmıştı ardından ishal gibi kaka yaptı sulu koyu şimdi yine beslemeye kalktım mama yaptım verdim fışkırır derecede kustu bu nedir ateş yok yarın doktora götürsem bir sürü tahlil yapar kıyamıyorum da başka ne yapabilirim😔