papatyam-34 Ayy amin ya amin inşallah cümlemiz bu meseleyi de sağ selâmet atlatırız . ben devleti hiç arastirmadim. Doğumdan itibaren gittiğimiz özel bir çocuk hastanesi var orayı aradık direk. Devlet başkanı r yaşından önce yapmıyor diye okudum bir yerde ya bu postta ya başka bir postta 😇