Bende aguline ile samp simpleks kullanıyorum ehh işte biraz rahatlattı. Kakasını yapsın gazı çıksın diye gözünün içine bakıyoruz. Ben günde bir çay kaşığı zeytinyağı da veriyorum doktor 3-4 kaşıkta verebilirsin birgünde dedi ama ben 1 veriyorum. Karnına zeytinyağı ile masaj yapıyorum. Sıcak havlu koyuyorum kıyafetinin üstüne yakmayacak derecede onunla masaj yapıyorum ama yinede rahat değil bebeğim 2 ay 3 günlüğüz. Mama ile besleniyor anne sütü almıyor bebelac gold nutrikonfor’a geçtik tavsiye üzerine şimdi daha iyiyiz faydasını gördük