Ceycey001 Bebeginde ast yüksekligi olan varmı ne dedi doktor 0-34 olması lazım 54 çıkmıs Bir yaş tahlili vermistik
irem12 Biz de de aynı durum var bende post açtım bir bayan kan değeri düşükse ondan olabilir dedi sizin de düşük. Mü kan değerleri