Merhaba Hanımlar 4 ayımıza girdik doktorumuz bize artık sağlık ocağının size demir ilacı vereceğini söyledi genelde 4 damla kullanılması öneriliyormuş ama doktorunuz bize örneğin bebeğiniz 5 kiloysa 5 damla verin 6 kiloysa 6 damla verin 4 damla vermeyin dedi Bir de ben burada okuduklarım kadarıyla sağlık ocağının verdiği Demir ilaçları ve david’in içeriğinin temiz olmadığını okudum ama doktorun bana tercih senin tabii ki de sağlık ocağının verdiğini kullanmak zorunda değilsin ama bizim istediğimiz kullanmanızı istediğimiz onlar sonra 1 yaşına geldiğinde kanında demir takviyesi düşük çıkarsa bu sefer şurup vermek zorundayız bunun da daha kötü yan etkileri olur dedi kafam karıştı siz hangi demir ilacını kullanıyorsunuz kaç damla kullanıyorsunuz