Bennureyla Özel hastanede bize kimse bir yönlendirme yapmadı . Acaba sadece devlet hast. Bebeği direk kayıt ediyor. Şuan nüfusa kayıda geldim ama yine de merak ettim.
KuzeyinAnnesi03 Bennureyla özeller de direk kayıt yok devletler de var aşağı inip kayıt yaptırıp kimliğiniz eve geliyir özeller de nüfus müdürlüğüne gitmeniz gerekiyor. Önce arayıp randevu alıyorsunuz.
KuzeyinAnnesi03 17_bar devlette doğum yaptım direk indim ben nüfus müdürlüğüne gidince hep randevulu gittiğimiz için ona da alınıyor diye biliyordum teşekkür ederim öğrenmiş oldum 🥰