18 aylık kızım var 2 li kelime kullanmıyor mesela anne ver anne al demiyor ver al bunları diyor ne zaman cümle kurar acaba alo ,baba ,anne,hala ,halasının ismini söyleme,dede,amin,ver ,al,süt,su,ayakkabı,havhav,miyav,top,an an,bebi ,bıcıbıcı,bu kelimeleri söylüyor