Elazeynep1 Kızlar karşı komşunun bebeği bi haftadır küvezdeydi özel bi hastanede 10 gün kalcak demişler 40 günlük daha bu akşam sesler duyup çıktım cama dediler bebek fenalaştı gece birde geldiler bekledim gelene kadar sordum kaybettik dediler içim acıdı ve hastahane hatası havayı fazla vermişler yavrucağın ciğerleri patlamış adli tip a götürmüşler dua ettim duyunca hayırlı haberler getirsinler diye ama olmadı minicik bebek melek oldu anne perişan gözüme uyku girmiyor canım çok acıdı
elifiii Elazeynep1 oy içim yandı, annesi ne durumdadır kimbilir.. Allah’ım yardım etsin, sebep olanların da yanına kalmasın bu vahşet..
Muhammedtrn Elazeynep1 😔 Allah sabır versin ailesine. Bir hata herşeyi mahvediyor Allahım yavrularımızı tüm kötülüklerden hastalıklardan korusun. Doktora hemşireye güvensek mi iyi güvenmesek mi. Ecele çare yok hastane hatası bahane ama içimizi yakıyor. Rabbim evlat acısıyla sınamasın kimseyi 😐
Bsr06 Elazeynep1 Allah sabır versin ailesine.Öyle içim acıyor ki minik kayıplara Allahım evlatlarımızı korusun annelerin kucakları boş kalmasın. Kime güveneceğimizi şaşırdık artık. Hastanelere gitmeye korkar olduk.
Elazeynep1 elifiii perişan kadın benim nasıl içim yandı onu düşünemiyorum bile artık Allah’ından bulsun sebeb olanlar
Elazeynep1 Muhammedtrn amin inşallah bütün yavruları korusun allahım aynen korkar oldum hastaneye gitmeye kızım bronşit başlangıcı oldu salı günü kontrol e götürcem korkuyorum artık
Muhammedtrn Elazeynep1 bizimde 1 yaş kontrolümüz var ama herkes hasta salgın var gitmeye çekiniyoruz 😔
Rabiapnr Muhammedtrn bir doktorunuza sorun isteseniz bizim doktorumuz geçen salgın var o yüzden rutin kontrolleri almıyorum çocukları getirip burda hasta etmeyelim sadece hasta bebekleri kabul ediyorum rutinleri biraz daha bekleyelim demişti
Mom9 Muhammedtrn mümkünse tek gitmeyin. Çocuğunuza sıra gelene kadar başka bi yerde tutun. Sıra geldiğinde haber verirsiniz çocuğunuzu getirirler. Ben böyle Çözüm buldum
Gizemta Ne büyük bir acıdır 😔 benim oğlum da hasta ateşini gece 2 de düşürebildik.. o saatten beri uyuyor ama inlediği için benim gözüme uyku girmiyor durmadan ateşini kontrol ediyorum bir türlü uyuyamıyorum allahım sen koru yavrularımızı
kaganannesi Ne büyük bir acı,ihmal yüzünden:( insan korkuyor gerçekten,gözümden sakınıyorum,sakınıyoruz hepimiz.Rabbim sabır versin
Rabiapnr Elazeynep1 allahım sabır versin de işte nasıl bir sabır olabilir Ki düşünmek bile insanin Yüreğini dağlıyor anne babanın hali nicedir kim bilir ay aman dikkat edin arkadaşlar daha bugün başıma geldi benimde doktorlar çok yanlış ilaç veriyorlar
Caca Elazeynep1 Allah sabır versin daha büyük bir acı yok 🙏. Evlatlarımızı da bize bağışlasın inşallah 😭🙏
Hunilianne Elazeynep1 benim bebeğim de 33 haftalık dogdu. Cok az solunum sıkıntısı var dediler kuveze aldılar. Ertesi gün ben hastaneden çıktım. Araya haftasinu girdi. Bir cunartesi sabahı saat 4-5 gibi hastaneden arandık. Bebek fenalaştı gelseniz iyi olur diye. Cenazesini almaya gittiğime o kadar emindim ki. Aynı şey olmuş.oksijen fazlalığından ciğer delinmesi. Ama bunu hastane hatası mi neden olduğunu bana açıklayamıyorlar. Bebeğim uzun süre yoğun bakımda kaldı. Ciğer delinip söndüğü icin kalbi durdu. Müdahaleye geri getirdiler. Kalp durmasının beyinde ne gibi etkileri olacağı iki yaşına gelmeden anlasilmasi zor dediler.Şimdi kucağımda ama O kadar zor bir süreç yaşadım ki. Hastane bahçesinde agladigim günler aklima geldi. Aynısını görünce yazmak istedim. Allah sabırlar versin.
Betiferi34 Elazeynep1 kim bilir ne zorluklarla dünyaya getirdi bebeğini😞 hastanenin hatası yüzünden kaybetti diyorsunuz çok acı😢rabbim sabır versin ailesine🙏🏻