Bende şuan uyuzum ailemden bulaştı ve o kadar çok canım yanıyor ki anlatamam artık kasiniyorum yanıyor vücudum kremlerden dolayı kurudu kaşıntı yanmalı oluyor bebeğime geçmesin diye kat kat giyiniyorum Allah yardımcımız olsun hiç hir ilac fayd etmedi ne xabion ne metrin ne anti skap aktardan aldığım kükürt kremleri sabunlar ben cabaladikca çoğalıyor artık dayanamıyorum psikolojik açıdan çöktüm ve çok yoruldum herseye ütü vuruyorum koltuklara bile hergun carsfa degistiriyorum sanki virüslümusuz gibi davranıyorum eşime bile Allah yardımcımız olsun dün gece 1 saat uyuyamadım yanmaktan artık çok tükendim psikolojim hiç iyi değil kendimi atmayı bile düşündüm ama bebeğim var bana ihtiyacı var Allah’tan tek dilegim bebeğime geçmesin ben bı şekilde çekiyorum ama çok yoruldum nolur sizde tam teşekküllü bı hastaneye gidip inceletin