Merhaba
Kızım 3 yaşında . Ocak ayında ve mart ayında ciğere inen alerjik enfeksiyon yaşadı. Alerji doktoruna götürdüm tedavisine başladık havalar burun spreyi antibiyotik. Doktorumuz okula gidenler ile temasta olmaması gerektiğini oradan kapıyor dedi . Kreşe falan gönderme dedi . Bende oyun grubuna başvuru yapmıştım sadece ctesi günleri aile katılımlı. 12 hafta sürecek.
Sizce götürmeli miyim bi tarafım illaki okula gidecek diyor bir tarafım riske atmak istemiyor. Ne yapmalıyım?