Kızlar ben boğa burcuyum yemek yemekten zevk alıyorum çok seviyorum diyet yapıyorum ama bunu kendime hep geçici olarak olduğunu söylüyorum şimdi azaltmaya hazirim ama güzel yiyeceklerden hedefe ulaştıktan sonra hiç mi yemiycez tabi eskisi gibi çok yemiycez ama bunu nasıl dengeliycez açıkçası ben yemek istiyorum aşırıya kaçmadan artık kilo almayan biri olamıyoruz demi 😀 kilo verenler bi açıklasın