melike3593 İzmir Sünnet Kliniği Op.Dr. Melih Yıldız’da 6 aylıkken sünnet yaptırdık bebeğimi. Çok çok memnun kaldım. İşlem öncesi 40-45 dk sohbet muayene ile geçti. İşlem sonrası ilgiside çok iyiydi. İstanbul’da yaşıyorum ilk kontrol sonrası evime döndüm ona rağmen telefondan falanda her sorumu cevapladı sağolsun çok memnun kaldım. Bebeğimin fıtık olduğunu da kendisinden öğrendim. Sünnetsen 3 ay falan geçmiş olması rağmen telefonla iletişime geçerek gayet güzel bilgilendirdi beni(fıtık konusu biraz karmaşık ben şüphelenerek fotoğraf attım) yine de cevapladı Gayet güzel