Kızlar çok taze anneyim dogum yapalı 12 gün oldu biraz erken dogdugu için bebegim çocuk doktoru anne sütüyle birlikte mama içmesi gerektigini söledi ve ilk günden beri hem emiyor hem mama kullanıyoruz SMA kullanıyorduk ve kabızlık yaptı kaka yapıyordu ama koyu yapıyordu doktorum degiştirmem gerektigini söledi ve bana 3 4 tane marka önerdi bende içinden BEBELAC GOLD seçtim ve aldık pazartesi günden beri bebelac kullanıyoruz ve en son pazartesi gece kaka yaptı bida yapmadı napmam gerek böle bişi başına gelen varmı internete baktım normal diyor. Doktoruma soracağım yarın sizede danışmak istedim.