GezginPaNDa kendi adıma söyleyeyim bütün ailemden uzaktayım hem eş hem kendi ailem olmak üzere. Elbette soracağım danışacağım insanlar var ama burada herkes anne ve bazen en yakınıma soramayacağım şeyi buradan rahatça sorabiliyorum çünkü eleştirilsemde eleştiren unutuyo ama akraba terörü özellikle unutmuyor. Benim post açma sayımın bu kadar yüksek olması belki bundandır 🤗