fatma0zcan ay doğduğundan itibaren aynı problem vardı hiç bir doktorda anlamadı beni. Bebek kamerasının önün de kayıtta bekliyordum bir videosunu yakalamıştım ama açı dan dolayı yine doktor pek yorum yapamamıştı. Şuan 8 aylık oğlum. Böyle bir problem kalmadı. Ama ben tükürüğünü yutmasın diye reflü yatağını da yükseltip öyle yatırdım ve yan yatırdım önüne ve arkasına destek koyup 3-4 ay kadar. Ki hala yatağı biraz eğimlidir. Şuan neler hissettiğinizi çok iyi anlıyorum, baş ucunda ağlar ağlar dua ederdim. Hala uyumadan önce Allahım oğlumun ufacık sesine uyanma gücü ver felan diye dua ederim 😀😀 ilk aylar tam bir ruh hastası gibiydim. Ama bebek büyüdükçe öyle bir problemi kalmıyor. Galiba fazla tükürük salgılıyordu.