aslanannessi İçimde hep kötü bi konuşma oluyor kendi kendime iç sesi mı diyeyim nedir bilmiyorum hep bebeğin ölecek bebeğine bişey olacak gibi konuşma oluyor lütfen bişey söyleyin susturmaya çalışıyorum aklımı başka şeye veremeye çalışıyorum ama bazen başarılı olamıyorum 2 aylık bebeğim ☹️
nehirinannesi24 aslanannessi 20 günlük benimde aynı şekilde, uyurken kontrol ediyorum nefesini sürekli
madonnaa aslanannessi Bence ilk zamanlar belki de ilk annelikten oluyor böyle düşünceler. Üzerimize sorumluluk yüklendi hem de insan sorumluluğu kolay değil. Ama Rabbim size o bebeği emanat gönderdi bol bol dua edin rahatlarsiniz siz de Rabbime emanet edip Rabbime güvenin Rabbim korur inşallah.
Elifmihre aslanannessi yemin ederim benimde öyle saçma saçma şeyler geliyor aklıma beynim susmuyor bana oyun oynuyor kızım 14 aylık ilk doğusu günden beri böyle
Deletedmom_115 aslanannessi 26 günlük bebeğim var sürekli böyle şeyler düşünüyorum kafayı yemek üzereyim 🥲
huzurluaycicek Olur öyle, hormonlarımiz, beynimiz değişti, bol bol dua edin, Allah kaza bela nazardan korusun diye, Felak, nas, ihlas okuyun
kubra3796 aslanannessi bendede böyle oluyor hep ölmüş gibi aklıma geliyor 5 buçuk aylık bebeğim hala var
NatashaRomanoff aslanannessi bende öyleydim arada hala geliyor. İç güdüsel olduğunu düşünüyorum çünkü artık ömür boyu yalnız olmayacağız. Salavat getirin mübarek ramazan ayındayız bildiğiniz duaları sureleri okuyun. Ben sosyal medyada gördüğüm kötü haberleri bile içselleştirir kafaya takardım şimdilerde biraz daha azaldı tabi ama bize muhtaç bir bebe bunu düşündüren. Allahım evlatlarımıza sağlıklı uzun ömürler versin 🙏🏻 Tabi onlar kendi ayakları üzerinde durana kadar bize de 🙏🏻
aslanannessi NatashaRomanoff hep okuyorum mübarek ayda Allahım alsın içimizde ki bütün sıkıntıları inşallah
Eglenogren aslanannessi ilk 3 ay çok yoğun şekilde benim de olmuştu hatta ağlardım dayanamayıp sonra yavaş yavaş azaldı 16 aylık arada oluyor ama eskisi gibi değil
aslanannessi NatashaRomanoff dimi ya insan çok farklı oluyor ben özellikle şöyle olmam Pimpirikli olmam kendi haline bırakırım filan diyordum hıııı oluyor öyle hııı 😀