Postta okuyunca icime dert pldu kendi kendime oylemi yorumladim bilmiyorum ama 4.5 aylik bebegim gunde 5 6 kez kaka yapiyo yani cok asiri sivi diyemem birde dogdugundan beri aslinda cok kussada sanki buara daha fszla kusuyo emdikten 1 saat sonra bilr fiskirir tsrzda kusuyo sadece anne sutu aliyo yani ates belirtiside. Yok temassiz ates olcerle olcuyorum 36.7 rn fazla 37 cikiyo Cok korktum ya dusununce gozaltlarida cokuk sanki iste insanin ici karariyo sizce ROTAvirusu boyle birseymi yoksa belirtileri daha keskin ve net mi baska mi yani
Tedavisi yok yazmis asi olsa bile.salgina yakalanirmis internette neler yaziyo cok korktum bi yardimci olurmusunuz kizlar rica etsem