DenizAsaf
Evet tam 9 ay 1 günlüktü oldu önceden yaptırmadığıma ilkten pişman oldum sonra çok hareketli artık yürüdüğünde hiç durduramam dedim daha fazla beklemeden yaptırdık ilk gün zorluğu var anestezi alıyor azıcık da olsa 10 dakika uyudu uyanırken hiç ağlamadığı kadar ağladı ben sandım yandık iyileşene kadar hep böyle olacak ama korktuğum gibi olmadı şükür gece de iki üç kere uyandı yüz üstü yattığı için rahatsız oldu ama sonra uyudu sünnet külodu kesinlikle çok rahat ettirdi önü plastik boşluk hiçbir yere değmiyor pipisi ondan