4 ay 12 günlüğüz mama + meme ilerliyoruz. Her gün içtiği mama miktarını aynı olmuyor bazen az içiyor bazen çok. 4.aya girdikten sonra markette +4 ay kaşık mamalarını gördüm ben de onun yerine evde kendim hazırlamaya başladım. Pirinç unu ile yapıyorum mamayı günde 1 defa bir kaç çay kaşığı yer. Ortalama son 20 gündür 350 gr kutulu mamayı 1 haftada tüketiyoruz 10 güne kadar da uzuyor. Bu normal bir tüketim mi