mehmetsedanur1
@esraelaars
Bizimki de öyle idi. İlk doğduğunda damaklı emzik tuttu , sarılık çıkınca bol bol emzirmek gerekiyor diye emziği bıraktırdım. Sonra tövbe billah daha tutmadı. Ne emzikler aldıysam öğürdü, kustu yine de tutmadı. 4 aydır evdeyim dışarıya hasret kaldım. Gezmek dolaşmak nasıl bir şeydi? Ya dışarının kokusu nasıl bir şeydi? Doğrusu ben unuttum. Sağlık ocağına gidip gelirken bile perişan oluyorum, çünkü sürekli meme istiyor. Sürekli evde vereyim vermesine de üst üste emdiği için olmayan gaz problemlerimiz ortaya çıktı. Geçen hafta 4. ayımıza girdik 3. gününde gece oturdum ağladım artık. Göğsümde süt bitti, aç değil gazı var ama yine de emmek istediği gece çığlık çığlığa ağlarken karanlıkta ilk tuttuğu emziği bir daha denedim tuttu. Vallaha tuttu Allahım sana şükürler olsun dedim. Ertesi sabah dedim ki tutma potansiyelimiz var artık, hemen şerbetli su yaptım bir iki bir iki derken tamamen tuttu. Şerbete tutmadan bugün emziğimizle 3. günümüz. Bakalım yarın ilk defa dışarıya çıkmayı düşünüyorum umarım bi aksilik olmaz.