fizikcianne Kızlar pedia D vitaminini kullanıyorum. İki aydır alıyoruz şişesi yarım gibi sizinde öyle mi?
fizikcianne yanaklibebek Şimdi açtım daha hiç kullanmadım. İlk aldığımız da bunun gibiydi. Farklı eczanelerden almıştık
yasemin5455 Bende bugün aldim bu postu görünce açıp bakayım dedim benim şişe de resimdeki gibi yarım sanırım ilacın konma şekli bu