Mtm birisi007 benim kızımda da var 3 tane çok tedirgin ediyor beni de yarın çocuk Dr gideceğiz umarım birşey değildir
birisi007 Mtm Sık hastalandıkları için her çocukta oluyor sanırım. Doktor ne derse buraya da yazarsanız iyi olur
Serifevrl Mtm Ne dedi size doktorunuz benimd oğlumda var göz ile görünüyor boynunda 6ay önce kan testi vermiştik temiz çıkmıştı yarın kontrolümüz var tekrardan.
Mtm birisi007 grip dönemlerinde olabilir dedi Dr kızım çok ağladığı için kasılıyor dedi boyun ultrasonu istedi bizden bide antibiyotik verdi sonuca göre bakarız dedi