Kizlarimbenimcanimmm Cady acilde serum taktirabillirsin ama emzirirken çok zor ilaçsız da tedavi yoktur bende de var basın dönmeye midem bulunmaya baslayinca acile çıkıyorum öyle kolay bırakmıyor yine başıma gelmesin diye oruca başlarken ilaç alıyorum rahat geçsin diye