Arkadaşlar boğaz enfeksiyonu başladı ben de dün 1 bugün 2, doktor antibiyotik verdi emziriyorum bir de boğaz spreyi ikiside haliyle hemen işe yaramadı ama dün öksürüğüm yoktu bugün başladı şimdi tam kızımı uyutuyorum öksürüyorum allahım uyanıyor öksürmemi tutunca boğazım feci kaşınıyor kızım baya sallanmaya alıştı ve memede de uyumak istiyor , şimdi mememde boğazı gıcıklandıkça temizliyoeum hemen uyanıyor bi derin uykuya dalamıyor şu sıralar zaten uyumak istemiyor sürekli etrafı keşfetmek şimdi yeni yeni ayaklarını keşfediyor, ışıkları kapattım uyutmaya çalışıyorum uykusuda var zaten direniyor tam gözlerini kapatıyor öksürük geliyor eşime dedim bu saate kadar neredeyse o ilgilendi sabah erkenden işe gidicek kıyamıyorum. Uyuyunca getir yatağa koy sen salonda yat dedi uyandıkça sallarım dedi de uyumaya geçmiyor daha, offf o kadar sıkıldım ki üstüne bir de bu boğaz çıktı zaten maskeyle dolaşıyorum bebeğime geçmesidnen çok korkuyorum. Sabahlayacağız sanırım. Gececi anneler gelin sizde durumlar nasıl?