gngrrr 3 Aylık bebeğim ( kız) 5800 kg geçen aydan bu yana çok az kilo almış sizce normal mi canım sıkıldı biraz şimdi sağlık ocağından geldim
MihraEliff gngrrr anne sütü ile mi besleniyor sadece benim kızımda 3 aylık olacak 19 unda geçen ay 5100du haftaya gidicez bizde doktora ama ben 6 felan olmuştur diye düşünüyorum ama biz meme mama şeklinde gidiyoruz
Sevemr gngrrr bnm ilk oğlum da üç buçuk doğdu. Tam 3 aylıkken 5800 dü. Bnde mama+süt veriyordum. İkinci oğlum 3900 doğdu. dün tartıldı, 3 ay 9 günlük. 6500.
yanaklibebek gngrrr sen kafana göre yükseltme Aç olduğunu hissediyorsan yükselt Ama belki de aç değildir çünkü aç değilse kusar
yeni-anne gngrrr doğum kilosuna orantılı olarak bir karşılaştırma yapılıyor. Benm kızım 3 aylık 5000 kg doktor şuan kilo alması iyi dedi
pembebiranne gngrrr Gayet iyi bence canınızı sıkmayın. Benim bebeğim 3 ay 4 günlük 6,5 kg, doğum kilosu 3340 gr idi. Sadece anne sütü veriyorum.