Kızlar merhaba benim oğlum daha 2 3 hafta öncesinde bronşolit oldu ve tam hastalığı geçirdiği sırada ben de grip oldum bağışıklığım hep düşüktür hemen grip oluyorum maalesef ve yine grip oldum oğlumun da burnu akıyor hemen bugün doktor bir şeyi yok cigerlerinde dedi ama ben korkuyorum ilerler diye neler yapabilirim? Bol bol emziriyorum ve burnunu serum fizyolojikle temizliyorum zaten hemen doluyor asla maskemi çıkartmıyorum ve onunla uyuyorum hatta sürekli elimi yıkayıp maskemi değiştiriyorum. Kendimi aşırı suçlu hissediyorum sürekli insan hasta mı olur diye of of kendi başıma da bakarken çok zorlanıyorum eşim vardiyalı çalışıyor ve yardıma gelen yok🥲 olayı uzattım ama oğluma neler yapabilirim bir an önce toparlaması için şimdiden teşekkür ederim 😊