limonkolonyasi Mehy eşim astsubay bizde temmuzda Adıyaman a geldik genel olarak rahat bir il çalışmak için merkez kahta besni dışında diğer ilçelerde hayat yok gibi bisey çok küçük ve imkan olanakları az
Muhammedaliannesi Mehy biz bayadır giresundayız ilçesinde ama inşallah bir an önce tayinimiz çıkar da gideriz çok yorulduk artık 6 yıl doluyor bu yıl
limonkolonyasi Mehy suan tüm yani ev ilk zamanlar zordu ama şuan bulmak daha kolay lojmanda kalıyoruz ilçelere gire kiralar değişiyor tabi 5 e kalanda var 10 kalan da önemli olan neresi olduğu 🫠
Mehy Muhammedaliannesi çalışma şartları mı zor yoksa yaşam standartlarımı, hakkınızda hayırlısı olsun umarım gönlünüzce olur 🌸