GkcnKn boluluyum canım memleket küçük bir şehir güvenli bir sehirdi malum göçlere kadar dışarıdan gelenler yasarken sevmez gidince özler öyle bir şey ben de gurbetteyim ve cok ozluyorum doğası muhteşem gölcük abant yedigöller kış turizmi icin kartalkaya ahh aahhh deprem bölgesi olması en büyük sorunu mustakilde yasamaya devam edebilirseniz o sorun da kalmamis oluyor kastamonu ile iklim vs pek farkli değildir sanırsam insanı biraz soğuktur