Arkadaşlar lütfen yardımcı olun 6 aylık oğlum var ve 7 haftalık hamileyim 🥺 doktor düşük tehdidimin olduğunu eğer emzirmeyi kesmezsem düşük yapabiliceği mi söyledi nasıl kesicem yardımcı olur musunuz biberonu kabul etmiyor mamayı beğenmiyor hipp denedim aptamil denedim