Caglafalan kızım 1 yaşındayken doktor önerisiyle 20 gün kullandığım bir damla. Damla uykuya dalmayı kolaylaştırıyor, süreklilik vermiyor. Benim kızım 4. Aydan sonra hiç uyumazdı desem yeridir. 4. Aya kadar persentilde 90 ları gören çocuk 6. Ayda gerilemeye başladı uykusuzluk yüzünden. Gelişim geriliği nedeniyle DOKTOR ÖNERİSİYLE kullandık. 20 gün sonra uykusu düzene girdi hemen bıraktık. Şuan 3 yaşında çok şükür akşam 9 gibi yatar. Kendi basina alınıp kullanılacak bir damla değil yani.