tugcecet Bebeğim 6 aylık dün serum fizyolojik buhar olarak verdim ve sonrasında burnu çeşme gibi akıyor dünden beri burun aspiratörüyle çekiyorum sarı sarı olgunlaşmış mukus çıkıyor sizce normal mi hasta mı oluyor bebeğim yaşayan var mı acaba