5 ay 10 günlük bebeğim sadece anne sütü aldı bu zamana kadar ilk aylarda biberona sağıp veriyordum fazla sütümü sorun yaşamıyordum ama şuanda asla biberonu kabul etmiyor sütümünde azaldığını düşünüyorum mama vermek istiyorum aptamil aldım içiremedim bu konuda tecrübesi olan anneler yazabilir mi