Kızım 8 aylık kahwalti olarak yada ara öğün olarak hazırladigim öğünleri fazla kalıyor ne kadar az yapsam da birden fazla ürün karışımı olunca artıyor bjraz bebeğim az yiyor iştahlı bir bebek değil normal mi acaba bu en fazla 5 7 çay kaşığı yer o kadar kalanı birkaç saat sonra versem yani o gün içinde tekrar versem zararı olurmu acaba
Misal az önce havuç yumurta ve irmik karışımı yaptım biraz yedi kalanı çöpe mi gidecek ürün bekleyince bozulur mu yada bu durumda zararlı olurmu gün icinde tekrar versem siz ne yapıyorsunuz kalan öğünü