edefneee 1 yaşa kadar yeme ölçütü yok demişti benim doktorum. Tabii ki yese daha iyi ama yemiyor diye de psikoloji bozmaya gerek yok çünkğ 1 yaşa kadar zaten anne sütü/mama ağırlıklı gidiliyor. Her bebek de 6. Ayda başlamıyor aslında ek gıdaya. O olması gereken ay sadece. Benim bebeğim de 9. Aya kadar hiçbir şey yemedi. Bakın abartmıyorum 5.5-9 ay arsında toplasanız 2 kase ek gıda yemiştir ☹️ doktorlara gittim ve hazır olunca yiyeceğini, zorlanmamam gerektiğini yoksa yemeğe olumsuz yaklaşıp hiç yemeyebileceğini söylediler. Zorlandım ama zorlamadım. O 3 ay her öğün yiyecekmiş gibi ona özel şeyler hazırladım. Yemedi tabii. Sonra 8.5 aylık olunca ona özel hazırlamayı bıraktım ben. Kendi yemeklerime tuzu ve baharatı az atıp 3 öğün karşısına geçip ben yedim, ona da oynasın diye onuna koydum. Pirinç yiyorsam pirinç koydum önüne, yeşil fasülye yiyorsam yeşil fasülye koydum. Bir süre yemekleri mıncıkladı, ben yerken beni izledi. Ara ara kaşıkla teklif ettim, yemeyince vermedim tekrar. En son 9. Ayda yemeğe başladı. Şu an 3 ana 2 ara öğününü düzenli bir şekilde yiyen bir bebek çok şükür. Yani bebeğiniz hazır değilse bekleyin ama siz de her öğünü onun karşısında yiyin. Hatta iştahla yiyin ki sizi taklit etmek istesin o da