MommMelisaM Kızlar bilgisi olan varsa cevap verebilirmi kızımın ayak tırnağında kalınlaşma ve sararma var doktora götürdük bir ilaç verdi onu kullanıyoruz ama düzelirmi daha önce başına gelen varsa tecrübelerinizi paylaşırmısınız lütfen
MinikPandam_ MommMelisaM tirnak mantarı sanirim. eğer öyleyse ilacla iyileşir ama hemen olmuyor biraz sabır gerektirir
alinnn51 MommMelisaM bendede olmuştu o yüzden istedm ellerimde egzema vardı ondan dolayı tırnağıma geçti 1 kere geçirdim doktor oje gibi bişey verdi şimdi tekrarladı
Ucansupurge MommMelisaM Kızım doğduğunda iki baş parmağı bu şekildeydi bende mantar sanmıştım doktor önemli bir birşey değil kestikce düzelir demişti. Yavaş yavaş düzeldi hatta şuan 2,5 yaşında hicbirsey kalmadı.
Sevah MommMelisaM 😄alakasız olacak ama çok tombiş ayakları Çok hoşuma gitti ya bir sevesim geldi. 😄 b
MommMelisaM alinnn51 bizede oje gibi bişey verdi küçük şişede fırçası var sürüyorum her gün inşallah düzelir
MommMelisaM MinikPandam_ doktor tam olarak mantarda demedi ama sizde varmı falan diye sordu yani bende mantar diye düşünüyorum ilaç verdi kullanıyoruz bakalım
MommMelisaM Ucansupurge evet sabır gerektiriyo gerçekten bide yavaş uzuyo diğerlerine göre baş parmaklarında daha fazla bizimkide geçer inşallah