momft25 tepki vermiyorum. Evde Hiç ekran görmediği için çok şükür tv, telefon gibi şeylere tutturmuyor. Telefon da sadece görüntülü görüşme aracı onun için AMA artık inanılmaz bir inadı başladı. Uyuyalım diyorum, ııı ıııı, yemek yiyelim mi diyorum ııı ııı, ya da en basiti geçen parkta salıncağa binmek istedi, başkası biniyor diye ağlama krizine girdi. Konuşmaya çalıştım tabii ki duymadı. Aldım çıktım parktan. Evde dr bir şeye tutturunca, o şekilde krizlenince tepki vermeyip sakinleşmesini bekliyorum. Hayır dediğim şeyi o ağlasa da asla yapmıyorum. Sanırım o yüzden krizleri kısaldı bayağı. Yine ağlıyor, yine kıyameti koparıyor ama benden tepki alamayınca susuyor. O susunca da konuşup sarılıyorum, sonra dikkatini tamamen başka bir yöne çekmeye çalışıyorum.