Bebeğim olduğundan beri çok zorlanıyorum çok zor bir bebek uyumuyor 4 aydır hiç uyumadım cümlesini kurmaktan bile bıktım okadar uyumuyorum ki nasıl hayatta kalıyorum bu halde diye düşünüyorum. Hayatım kaydı resmen inanılmaz sinirli öfkeliyim kendimi artık kontrol edemiyorum ilaç mı kullanacağım ne yapacağım bilmiyorum ama bebeğime artık bu psikoloji ile bu sinir patlamalarıyla bakamayacağım evde düzen huzur kalmadı. Hangisine gitmem gerekiyor ilaç kullanmalı mıyım kullananlar bana yardımcı olsun emziriyorum bebeğim 8 aylık