Bebeğim 2 buçuk aylık. Ve durmadan oturmaya çalışıyor üzerime uzandığında elimi sıkıca sarıp kalkmaya çalışıyor. Ama onu buna teşvik eden oturduğum yerde arkamda duran kitaplığım galiba. Gözünü dikip bakıyor bazen ağlayınca oraya baktırıiyorum ve hemen sesini kesiyor. Kitaplık baya büyük ve kitaplarım çok ama tümü dikkatini çekmiyor. Galiba beyaz renkli kitapların çok olduğu yere bakıyor. Yani böyle bakıpta sakinleşmesi normal mi acaba başına böyle birşeyler gelen oldumu? Dikkatini nasıl veriyor sanki okuma yazması var kitap seçiyor 😄