Aslikaynakci56 [silindi] [silindi] bizim aldığımız eğitim ağlamadan eğitimdi yumuşak geçişlerle hallettik çok şükür
UykuyaHasrett Aslikaynakci56 kimden aldınız acaba eğitimi?bende almak istiyorum ama çok tereddüt ediyorum
Aslikaynakci56 UykuyaHasrett Sevilay hanımdan aldık ro ta mız uy ku kendisi çok ilgili pişman olmazsınız
momyboy Aslikaynakci56 ya ben de istiyorum ama kendimde o cesareti bulamıyorum bebeğim çok huysuz ağlak başarabileceğimizi hiç düşünmüyorum