Evet bende Migrostan da aldım getirden de aldım aynı sizin dediğiniz gibiydi. Bi eski gibi rengi solmuş bi canlı gibi.ve o kadar kötü yapmışlar ki kalitesini bir kez çiş yapsa çocuğum bez hemen şişiyor ve bantlari açılıyor. Sürekli bez değiştirmek zorunda kalıyordm. Bende bez markası değiştim